Adampolis Group identitetas
Nauju logotipu buvo siekiama modernizuoti esamą įmonės veidą, suteikiant jam patikimo, veržlaus ir profesionalaus prekės ženklo įvaizdį.
Stilizuojant logotipą buvo stengiamasi išlaikyti panašų, aiškiai apibrėžtą, stačiakampio formos siluetą, kuris formuoja stabilaus, patikimo prekės ženklo charakterį. Supaprastinus perteklines formas, tipografinis logotipas tapo kompaktiškesnis, modernesnis ir lengviau nuskaitomas.
Dinamikos ir veržlumo jam suteikia stilizuotas A raidės serifas, kuriantis aliuziją į postūmį, priekin nepertraukiamai judantį objektą. Šis A raidės motyvas kuria simbolinę veržlaus, inovatyvaus prekės ženklo sąsają, o jo pasvirumas tapo vienu iš atsikartojančių identiteto simbolių, stiprinančiu prekės ženklo atpažįstamumą.
Kuriamą prekės ženklo charakterį papildo ir sustiprina naudojamas koloritas. Pagrindinė – tamsaus metalo spalva – solidumas, patikimumas, profesionalumas. Pagalbinė turkio atspalvio žydra spalva prekės ženklui suteikia gaivumo, veržlumo. Šis derinys padeda formuoti moderniai atrodančio, patikimo ir inovatyvaus prekės ženklo įvaizdį.
Visus prekes ženklus vienija atsikartojanti tamsaus metalo spalva, formuojanti solidaus, patikimo ir profesionalaus prekės ženklo įvaizdį. Gana neutralią bazinę spalvą papildo išraiškingos, skirtingus prekės ženklus ir jų charakteristikas išskiriančios spalvos.
GROUP – turkio atspalvio žydra prekės ženklui suteikia gaivumo, veržlumo, modernumo.
SHOP – solidi raudona spalva, atspindinti ADAMPOLIO ir MAN partnerystę. Veržliai atrodanti spalva, kuri išlaiko profesionalų toną.
TRUCK AND BUS – intensyviai žalias atspalvis, simbolizuojantis profesionalumą, augimą, turintis subtilią spalvinę užuominą į Lietuvą.
FINANCE – finansų sektoriaus prekės ženklą reprezentuoja stabiliai ir patikimai atrodanti sodri mėlyna. Siekiant išvengti nuobodaus mėlynos spalvos konservatyvumo, jai buvo parinktas intensyvesnis tonas, kuris išlaiko solidaus prekės ženklo charakterį, bet suteikia jai daugiau polėkio ir šiuolaikiškumo.
RENTAL – modifikuota raudona spalva buvo siekiama išlaikyti prekės ženklo atpažįstamumą. Anksčiau naudotai dusliai atrodančiai spalvai buvo suteiktas gaivesnis, ryškesnis, moderniau atrodantis raudonas atspalvis, iš esmės vizualiai nekeičiantis charakterio, bet suteikiantis daugiau veržlumo ir šiuolaikiškumo.